åh vad glad jag är!!!

Ni anar inte vad kul det är!!

i morgon drar jag iväg på en otroligt rolig vecka på nyhem, där ska vi sola bada spela volleyboll och umgås med guddan. sjunga lovsång och vara på bra möten!

en annan sak är att jag har fått hem mitt nord, så skoj verkligen!

annars har min dag varit rätt jobbig, vakna fem i morrse för att solen sken in i mitt rum, rätt trevligt men inte fem på morgonen när man igentligen bara vill sova. ja vakna kännde mig som en stor elefant som inte orkar göra någonting... ändå drog jag mig själv upp till duschen för att piggna till. det gick faktiskt rätt bra, men sedan kom nästa pers, sitta o åka bil till västerås fram och till baka för att hämta mitt piano, väl framme så var man så förväntansfull att man höll på att spricka... skoj. hemresan gick bättre ville bara hem o prova prova.

nu har jag hunnit med både att spela i någon timme ätit sliskiga sppagettis med någon sås.. hoppat studsmatta för att bli av med fettet... och nu sitter jag här. måste nog dra mig annars tråkar jag ut er... hehe ha det så gött!

 


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits