Å vilken fest!

imorgon bär det av, min sista tonårsdag är avklarad... nu väntar framtiden ska bli roligt o se vad som bär av framöver. 20 år kan man knappt tro, har gått så snabbt de sista åren, ja komemr ihåg när jag började räkna åren till körkortet, då var jag tolv tror jag... känns som igår. fatta vad tiden går fort. nästa gång man blir firad på samma sett är man väl 40 skulle jag tro haha. nej ådå så ska du inte tänka anton hehe.

ikväll komemr det vänner från norrland. var så jätte länge sedan man träffa dem. ena killen i familjen var nog bara ett år. nu är han nio och ena tjejen är 18... oj vad tiden går fort.

ha det bra, o kom på lördag då har jag fest med massa käk o så!


Kommentarer:
Postat av: micha

jess. nu när tonåren är förbi är det bara att börja räkna de gråa hårstråna! ;)

Postat av: Ulrika Henriksson

Håller med!

Postat av: Gustaf

:(

2007-05-01 @ 07:04:18
URL: http://www.konst-tavla.se/hänga_tavlor/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits